dilluns, 5 de novembre del 2012

Timbal de salmó











Este plat pot aprofitar com aperitiu o com entrant per a estes festes que s'aproximen. És sencill de fer i molt bo. A mi m'ha quedat casi més un timbal de creïlla que de salmó però vosaltres feu la capa de salmó més gran.

Ingredients:(   les cantitats variaran en funció dels comensals)
  • Creïlla bullida
  • Oli d'oliva
  • Salmó fumat 
  • Ceba tendra
  • Caviar roig (evidentment és un succedani)
  • Rúques i canonges
  • Crema balsàmica de vinagre de Mòdena
Com fer-ho:
-Bulls la creïlla i l'esclafes amb una forquilla afegint l'oli fins que quedi un puré molt fí.
-En un bol tallem el salmó i la ceba tendra molt xicotet
-Agafem un cércol d'emplatar (aro de emplatar) i posem una capa de creÏlla, una de salmó, i un altra de creïlla
- Adornem amb el "caviar" i posem la rúcula i els canonges al voltant. Posem el vinàgre de Mòdena al gust i ja tenim el plat

4 comentaris:

  1. Com sempre, quan entre al teu blog, entren tamé les ganes de menjar.. i els remordiments, perqué a aquest moment de la meva vida, duc l´assumpte culinàri un poc oblidat, és clar tinc algo d´envetja!!! Bon profit.., i gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com que encara estic en bolquers en el tema tecnológic i per manca de temps per invertir-lo en trastejar en estos menesters, em costa molt contestar els comentaris, però això no vol dir que no m'encanta que me'ls deixes. Gràcies!!!!

      Elimina
  2. Colometa... perdona la meva ignorancia.. però que es la "creïlla",
    suposo que deu ser patata pero en alcoià... jejejej... ja m'ho diras
    Ptns
    Lourdes

    ResponElimina
  3. Si, si és patata...en alcoià..jejejee

    ResponElimina