dimarts, 2 d’abril del 2013

Coca de carabassa amb nous i panses


Encara em queda carabassa, i li tinc que donar eixida.....que millor que fer una coca de carabassa. Sols que he canviat dos ingredients i el resultat ha estat increiblement exitós: la farina d'espelta i el sucre de canya. El sucre l'use habitualment, però la farina és la primera vegada que la gaste i vos assegure que no serà l'última.



Ingredients:
  • 200gr de carabassa torrada (o cuita al microones)
  • 2 ous
  • 200gr de sucre de canya
  • 100gr d'oli de girasol
  • 200gr de farina integral d'espelta
  • 2 sobres de gasificant
  • Nous
  • Panses
Com fer-ho:
-Triturar la carabassa juntament amb els ous i el sucre
-Afegir l'oli de girasol i batre
-Per últim posar la farina i els sobres de gasificants i barrejar fins  que tot estiga integrat
-Folrem el motle del forn si no és de silicona i aboquem la massa
-Per damunt posem les nous i les panses (la quantitat depen del vostre gust)
-Ho posem al forn a 170ºC uns 35 minuts sols foc baix i aire, per a que les panses no es cremen

4 comentaris:

  1. ep, colometa! La d'avui m'agrada molt, de recepta. Sóc una boja de les nous en pastissos i altres dolços. I això de la carbassa, que ho he provat amb pastís, queda deliciós!! Petons

    ResponElimina
  2. Si t'agrada la carabassa prova la tarta de carabassa que també tinc al bloc.....és carabassa amb tot el seu "esplendor" i intensitat.

    ResponElimina
  3. A mi la carabassa em costa una mica utilitzar-la. Més que res per falta de costum, però després tot el que provo que en porta m'agrada molt! i aquesta coca de ben segur que no seria menys!
    ptns!!

    ResponElimina
  4. Tinc farina d'espelta, a veure si la prove que en pastissos no l'he gastada mai i sembla molt sucoseta! Marta

    ResponElimina