dissabte, 26 de març del 2016

Aci em pica....aci em cou....

                                   
                                          
 

                 El dia de glòria és típic menjar-se la mona i dir......" ací em pica, acì em cou, ací em menge la mona i ahi et trenque l'ou" ....... trencant l'ou dur en el front de la persona més propera que tingues.
                 Enguany he utilitzat la mateixa recepta  que ja tenia en la entrada de Mones de Pascua, però també es poden fer amb la recepta del Roscón de Reis.
És important que no tingueu pressa i respecteu els temps dels llevats. Jo vaig fer la massa i la vaig deixar en la nevera tota la nit .El dia següent ho vaig pastar altra vegada, les vaig fer la forma de mona i les vaig deixar dins del forn (sense temperatura) de dos a tres hores. Després en 20 minuts a 150ºC....mones fetes!!!!!!!!!

1 comentari: