dijous, 11 d’abril del 2013

Rellomello amb poma i bacon

                       

        Aquest rellomello m'ha paregut un plat novedós en quant a la presentació, però no tant en quant als ingredients. No obstant em sembla genial utilitzar matèries primes que ens agraden i cuinar-les de manera diferent.  Esta recepta és de   " bocadosdecielo" (que a la vegada ho ha tret d'un altre bloc), que segueix habitualment, i vos puc dir que la reacció al servir-lo a taula i a la boca va ser del tot satisfactòri. Jo he canviat un poc la recepta, adaptant-la als meus gustos. La original porta bacon,  i mostaça i jo he posat bacon, poma i un poc de maionesa per damunt...........Vosaltres trieu els ingredients i varieu-la com vulgueu, el resultat serà diferent però en qualsevol cas serà boníssim !!!!!!!!
                                    Jo vaig decidir tallar el rellomello en racions individuals. Ara li has de fer talls, com si foren a rodanxetes però sense aplegar a baix del tot. En eixos talls posaràs una talladeta de bacon plegadeta i un troçet de poma. L'atravessaràs amb una broqueta de fusta, per a qué no s'òbriga i anirà al forn.......

Ingredients:
  • Rellomello (quantitat depenent dels comensals)
  • Bacon
  • Poma
  • Maionesa
  • Un xorret de conyac             
Com fer-ho:
-Quan ja tenim els troçets de rellomello tallats i amb el bacon i la poma, els punxem amb una broqueta de fusta i ho posarem en una safata per al forn.
-Ho regarem amb un xorret generós de conyac i posarem la maionesa per damunt del rellomello
(jo no he posat oli per que ja hi ha prou greix)
-Ho claveu al forn durant 40 minuts a 170ºC
-La guarnició corre a càrrec de la vostra imaginació

2 comentaris:

  1. oh, sí! La presentació queda molt xula! I els gustos dolç salat a mi em tornen boja... he he. Apuntada la recepta! Petons

    ResponElimina
  2. Una combinación de sabores muy rica! Buena elección :)
    Ana de JUEGO DE SABORES

    ResponElimina